أغنية يا سيسي أمرك 2013

 أغنية يا سيسي أمرك

أغنية | يا سيسي أمرك

أغنية | يا سيسي أمرك   

أغنية | يا سيسي أمرك

     أغنية | يا سيسي أمرك   





كلمات الأغنية :-
يا سيسي أمرك .. أمرك يا سيسي
ولجل خاطرك .. خاطرك يا سيسي
مقدرش أخالفك لإني عارفك .. تقدر تنكد عليا EASY اسمع ..
اسمع يا سيسي ...
بالذي جَاءَ بِمُرسي وقتَما .. كان في حاله وجت له فرصة من السما
ضَيَّعَ الفُرصَتَة مَن يَدِهِ وأحتَمى .. بمليشياته العبيطة فإترمى
مبسوط يا سيسي ؟ يا سيسي ؟ مبسوط يا سيسي ؟
حكمك يا سيسي غطى ع الكل .. ع الكل يا روحي
والله انقلابك زي الفل .. والورد يا روحي
حكمك يا سيسي على راسي من فوق وحياة روحي
خايف أقول يسقط حكمك لتطلّع روحي !
مبسوط يا سيسي ؟ يا سيسي ؟ مبسوط يا سيسي ؟
أنا قلبي عليك .. عليك قلبي .. أنا قلبي عليك .. عليك قلبي
كان فين ده يا ناس ومتخبي ؟!
أنا قلبي عليك .. عليك قلبي
خلعوني الناس وأنا إيه ذنبي ؟
أنا قلبي عليك .. عليك قلبي
حرجع محظور يانا يا غُلبي
أنا قلبي عليك .. عليك قلبي
مبسوط يا سيسي ؟ يا سيسي ؟ مبسوط يا سيسي ؟






ساهم في نشر الموضوع :

Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit